« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
U utorak, 7. studenoga 2017. godine učenici trećih razreda naše škole sudjelovali su u izvanučioničkoj nastavi – Posjet meteorološkoj postaji.
Cilj izvanučioničke nastave bio je razumjeti namjenu meteorološke postaje.
Učenici trećeg razreda, u sklopu nastave prirode i društva, a vezano uz nastavnu temu Podneblje, moraju uočavati, pratiti, bilježiti, uspoređivati i razlikovati vremenske pojave tijekom godišnjih doba. Moraju naučiti razlikovati osnovne mjerne instrumente kojima se mjere promjene u atmosferi.
Meteorološka postaja u Bednji nalazi se u neposrednoj blizini škole. O namjeni meteorološke postaje i načinu prikupljanja podataka govorio je motritelj Ivica Bistrović.
Gospodin Bistrović pokazao je učenicima mjerne instrumente kojima svakodnevno prati i mjeri vremenske pojave te demonstrirao očitavanje podataka s istih. Učenici su pažljivo pratili izlaganje i demonstraciju motritelja, a zatim su i sami očitavali podatke s mjernih instrumenata.
Realizacijom ove izvanučioničke nastave učenici su stekli i temeljne kompetencije u prirodoslovlju, koje se odnose na prepoznavanje znanstvenih načina prikupljanja podataka o vremenu i razvijanje zanimanja za promjene u prirodi.
Fotografije pogledajte u foto-galeriji.
U utorak, 7. studenoga 2017. godine učenici trećih razreda naše škole sudjelovali su u izvanučioničkoj nastavi – Posjet meteorološkoj postaji.
Cilj izvanučioničke nastave bio je razumjeti namjenu meteorološke postaje.
Učenici trećeg razreda, u sklopu nastave prirode i društva, a vezano uz nastavnu temu Podneblje, moraju uočavati, pratiti, bilježiti, uspoređivati i razlikovati vremenske pojave tijekom godišnjih doba. Moraju naučiti razlikovati osnovne mjerne instrumente kojima se mjere promjene u atmosferi.
Meteorološka postaja u Bednji nalazi se u neposrednoj blizini škole. O namjeni meteorološke postaje i načinu prikupljanja podataka govorio je motritelj Ivica Bistrović.
Gospodin Bistrović pokazao je učenicima mjerne instrumente kojima svakodnevno prati i mjeri vremenske pojave te demonstrirao očitavanje podataka s istih. Učenici su pažljivo pratili izlaganje i demonstraciju motritelja, a zatim su i sami očitavali podatke s mjernih instrumenata.
Realizacijom ove izvanučioničke nastave učenici su stekli i temeljne kompetencije u prirodoslovlju, koje se odnose na prepoznavanje znanstvenih načina prikupljanja podataka o vremenu i razvijanje zanimanja za promjene u prirodi.
Fotografije pogledajte u foto-galeriji.
U utorak, 7. studenoga 2017. godine učenici trećih razreda naše škole sudjelovali su u izvanučioničkoj nastavi – Posjet meteorološkoj postaji.
Cilj izvanučioničke nastave bio je razumjeti namjenu meteorološke postaje.
Učenici trećeg razreda, u sklopu nastave prirode i društva, a vezano uz nastavnu temu Podneblje, moraju uočavati, pratiti, bilježiti, uspoređivati i razlikovati vremenske pojave tijekom godišnjih doba. Moraju naučiti razlikovati osnovne mjerne instrumente kojima se mjere promjene u atmosferi.
Meteorološka postaja u Bednji nalazi se u neposrednoj blizini škole. O namjeni meteorološke postaje i načinu prikupljanja podataka govorio je motritelj Ivica Bistrović.
Gospodin Bistrović pokazao je učenicima mjerne instrumente kojima svakodnevno prati i mjeri vremenske pojave te demonstrirao očitavanje podataka s istih. Učenici su pažljivo pratili izlaganje i demonstraciju motritelja, a zatim su i sami očitavali podatke s mjernih instrumenata.
Realizacijom ove izvanučioničke nastave učenici su stekli i temeljne kompetencije u prirodoslovlju, koje se odnose na prepoznavanje znanstvenih načina prikupljanja podataka o vremenu i razvijanje zanimanja za promjene u prirodi.
Fotografije pogledajte u foto-galeriji.
U utorak, 7. studenoga 2017. godine učenici trećih razreda naše škole sudjelovali su u izvanučioničkoj nastavi – Posjet meteorološkoj postaji.
Cilj izvanučioničke nastave bio je razumjeti namjenu meteorološke postaje.
Učenici trećeg razreda, u sklopu nastave prirode i društva, a vezano uz nastavnu temu Podneblje, moraju uočavati, pratiti, bilježiti, uspoređivati i razlikovati vremenske pojave tijekom godišnjih doba. Moraju naučiti razlikovati osnovne mjerne instrumente kojima se mjere promjene u atmosferi.
Meteorološka postaja u Bednji nalazi se u neposrednoj blizini škole. O namjeni meteorološke postaje i načinu prikupljanja podataka govorio je motritelj Ivica Bistrović.
Gospodin Bistrović pokazao je učenicima mjerne instrumente kojima svakodnevno prati i mjeri vremenske pojave te demonstrirao očitavanje podataka s istih. Učenici su pažljivo pratili izlaganje i demonstraciju motritelja, a zatim su i sami očitavali podatke s mjernih instrumenata.
Realizacijom ove izvanučioničke nastave učenici su stekli i temeljne kompetencije u prirodoslovlju, koje se odnose na prepoznavanje znanstvenih načina prikupljanja podataka o vremenu i razvijanje zanimanja za promjene u prirodi.
Fotografije pogledajte u foto-galeriji.