preskoči na sadržaj

Osnovna škola Franje Serta Bednja

Login
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2014.

Ukupno: 203833
Ovaj mjesec: 1564
Ovaj tjedan: 306
Danas: 11
Projekt energetske obnove školske zgrade

     Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj

                              

Županijsko natjecanje iz geografije 2024.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Hrvatski jezik - jezik naše pismenosti, kulture i identiteta
Autor: Berislav Njegovec, 19. 3. 2014.

      Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje ove je godine pokrenuo posebnu manifestaciju - Mjesec hrvatskoga jezika kojom se nastoji istaknuti važnost očuvanja materinskoga jezika, svih njegovih narječja i dijalekata te upoznati javnost s bogatom hrvatskom jezičnom baštinom i sjajnom jezičnom poviješću.  Mi smo ga odlučili obilježiti nizom aktivnosti u našoj školi na satima hrvatskoga jezika, na satu razrednika te na satima literarno-recitatorske grupe, kako bismo naglasili važnost očuvanja temelja hrvatskoga nacionalnoga identiteta - našega materinskoga jezika.

Kao početak  Mjeseca hrvatskoga jezika uzet je Međunarodni dan materinskoga jezika 21. veljače, a završetak je 17. ožujka, dan objave Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskoga književnog jezika iz 1967. godine. Hrvatski je sabor 1997. godine utemeljio Dane hrvatskoga jezika koji traju od 11. do 17. ožujka.

Obilježavanje je započelo 21. veljače. Taj su dan obilježili zajednički - učenici 4.b i 5.c razreda. Sat hrvatskoga jezika održan je u informatičkoj učionici, a započet je gledanjem glazbenoga spota - Oda radosti (Ana Rucner).


Uživali smo u ljepotama naše domovine i opustili se uz zvuke prekrasne glazbe te komentirali viđeno. Razgovarali smo o doseljenju Hrvata u današnju domovinu, o pismima kojima su pisali, o jezicima kojima su govorili. Slijedio je kviz znanja u kojemu se učenici natjecali u poznavanju činjenica o hrvatskome jeziku - pravopisu, gramatici, ponešto o narječjima, govorima, književnicima, spomenicima pismenosti… Svi su učenici rado sudjelovali u kvizu te zajednički odgovorili na sva postavljena pitanja. Na kraju sata smo uživali u čitanju pjesama na književnomu jeziku i  narječjima, koje govore o hrvatskome jeziku. Učenici su ih prepisali krasopisom te uredili školski pano.

Na satima literarno-recitatorske grupe učenika viših razreda obilježili smo Dane hrvatskoga jezika nizom aktivnosti - rješavanjem kvizova, rebusa, križaljki, traženjem i ispravljanjem pogrešaka u zadanim tekstovima… U predvorju škole napravili smo izložbu pravopisa, rječnika, gramatika te knjiga o hrvatskomu jeziku iz naše referente zbirke.

Nastavili smo s obilježavanjem na satima hrvatskoga jezika čitanjem i interpretacijom pjesmama (npr. Hrvatski jezik Vladimira Nazora), sastavljanjem maloga rječnika u koji smo zapisali riječi u kojima treba razlikovati ije/je, č/ć, dž/đ, a   često ih koristimo, igrama glagoljicom, crtanjem lenti na kojima smo označavali godine i pisma naših najznačajnijih spomenika pismenosti, pisanjem i čitanjem tekstova na zavičajnomu govoru… Upotpunjujući pano svojim radovima, iz dana u dan izložba je dobivala svečaniji izgled.

Svaki je razred svojim znanjem, radom i trudom pridonio uspješnom obilježavanju Mjeseca hrvatskoga jezika.

          učiteljica hrvatskoga jezika Vesna Funda Štefanek,

       Područna škola Josipa Jedvaja Vrbno

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Županijsko natjecanje iz geografije 2024.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Hrvatski jezik - jezik naše pismenosti, kulture i identiteta
Autor: Berislav Njegovec, 19. 3. 2014.

      Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje ove je godine pokrenuo posebnu manifestaciju - Mjesec hrvatskoga jezika kojom se nastoji istaknuti važnost očuvanja materinskoga jezika, svih njegovih narječja i dijalekata te upoznati javnost s bogatom hrvatskom jezičnom baštinom i sjajnom jezičnom poviješću.  Mi smo ga odlučili obilježiti nizom aktivnosti u našoj školi na satima hrvatskoga jezika, na satu razrednika te na satima literarno-recitatorske grupe, kako bismo naglasili važnost očuvanja temelja hrvatskoga nacionalnoga identiteta - našega materinskoga jezika.

Kao početak  Mjeseca hrvatskoga jezika uzet je Međunarodni dan materinskoga jezika 21. veljače, a završetak je 17. ožujka, dan objave Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskoga književnog jezika iz 1967. godine. Hrvatski je sabor 1997. godine utemeljio Dane hrvatskoga jezika koji traju od 11. do 17. ožujka.

Obilježavanje je započelo 21. veljače. Taj su dan obilježili zajednički - učenici 4.b i 5.c razreda. Sat hrvatskoga jezika održan je u informatičkoj učionici, a započet je gledanjem glazbenoga spota - Oda radosti (Ana Rucner).


Uživali smo u ljepotama naše domovine i opustili se uz zvuke prekrasne glazbe te komentirali viđeno. Razgovarali smo o doseljenju Hrvata u današnju domovinu, o pismima kojima su pisali, o jezicima kojima su govorili. Slijedio je kviz znanja u kojemu se učenici natjecali u poznavanju činjenica o hrvatskome jeziku - pravopisu, gramatici, ponešto o narječjima, govorima, književnicima, spomenicima pismenosti… Svi su učenici rado sudjelovali u kvizu te zajednički odgovorili na sva postavljena pitanja. Na kraju sata smo uživali u čitanju pjesama na književnomu jeziku i  narječjima, koje govore o hrvatskome jeziku. Učenici su ih prepisali krasopisom te uredili školski pano.

Na satima literarno-recitatorske grupe učenika viših razreda obilježili smo Dane hrvatskoga jezika nizom aktivnosti - rješavanjem kvizova, rebusa, križaljki, traženjem i ispravljanjem pogrešaka u zadanim tekstovima… U predvorju škole napravili smo izložbu pravopisa, rječnika, gramatika te knjiga o hrvatskomu jeziku iz naše referente zbirke.

Nastavili smo s obilježavanjem na satima hrvatskoga jezika čitanjem i interpretacijom pjesmama (npr. Hrvatski jezik Vladimira Nazora), sastavljanjem maloga rječnika u koji smo zapisali riječi u kojima treba razlikovati ije/je, č/ć, dž/đ, a   često ih koristimo, igrama glagoljicom, crtanjem lenti na kojima smo označavali godine i pisma naših najznačajnijih spomenika pismenosti, pisanjem i čitanjem tekstova na zavičajnomu govoru… Upotpunjujući pano svojim radovima, iz dana u dan izložba je dobivala svečaniji izgled.

Svaki je razred svojim znanjem, radom i trudom pridonio uspješnom obilježavanju Mjeseca hrvatskoga jezika.

          učiteljica hrvatskoga jezika Vesna Funda Štefanek,

       Područna škola Josipa Jedvaja Vrbno

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Hrvatski jezik - jezik naše pismenosti, kulture i identiteta
Autor: Berislav Njegovec, 19. 3. 2014.

      Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje ove je godine pokrenuo posebnu manifestaciju - Mjesec hrvatskoga jezika kojom se nastoji istaknuti važnost očuvanja materinskoga jezika, svih njegovih narječja i dijalekata te upoznati javnost s bogatom hrvatskom jezičnom baštinom i sjajnom jezičnom poviješću.  Mi smo ga odlučili obilježiti nizom aktivnosti u našoj školi na satima hrvatskoga jezika, na satu razrednika te na satima literarno-recitatorske grupe, kako bismo naglasili važnost očuvanja temelja hrvatskoga nacionalnoga identiteta - našega materinskoga jezika.

Kao početak  Mjeseca hrvatskoga jezika uzet je Međunarodni dan materinskoga jezika 21. veljače, a završetak je 17. ožujka, dan objave Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskoga književnog jezika iz 1967. godine. Hrvatski je sabor 1997. godine utemeljio Dane hrvatskoga jezika koji traju od 11. do 17. ožujka.

Obilježavanje je započelo 21. veljače. Taj su dan obilježili zajednički - učenici 4.b i 5.c razreda. Sat hrvatskoga jezika održan je u informatičkoj učionici, a započet je gledanjem glazbenoga spota - Oda radosti (Ana Rucner).


Uživali smo u ljepotama naše domovine i opustili se uz zvuke prekrasne glazbe te komentirali viđeno. Razgovarali smo o doseljenju Hrvata u današnju domovinu, o pismima kojima su pisali, o jezicima kojima su govorili. Slijedio je kviz znanja u kojemu se učenici natjecali u poznavanju činjenica o hrvatskome jeziku - pravopisu, gramatici, ponešto o narječjima, govorima, književnicima, spomenicima pismenosti… Svi su učenici rado sudjelovali u kvizu te zajednički odgovorili na sva postavljena pitanja. Na kraju sata smo uživali u čitanju pjesama na književnomu jeziku i  narječjima, koje govore o hrvatskome jeziku. Učenici su ih prepisali krasopisom te uredili školski pano.

Na satima literarno-recitatorske grupe učenika viših razreda obilježili smo Dane hrvatskoga jezika nizom aktivnosti - rješavanjem kvizova, rebusa, križaljki, traženjem i ispravljanjem pogrešaka u zadanim tekstovima… U predvorju škole napravili smo izložbu pravopisa, rječnika, gramatika te knjiga o hrvatskomu jeziku iz naše referente zbirke.

Nastavili smo s obilježavanjem na satima hrvatskoga jezika čitanjem i interpretacijom pjesmama (npr. Hrvatski jezik Vladimira Nazora), sastavljanjem maloga rječnika u koji smo zapisali riječi u kojima treba razlikovati ije/je, č/ć, dž/đ, a   često ih koristimo, igrama glagoljicom, crtanjem lenti na kojima smo označavali godine i pisma naših najznačajnijih spomenika pismenosti, pisanjem i čitanjem tekstova na zavičajnomu govoru… Upotpunjujući pano svojim radovima, iz dana u dan izložba je dobivala svečaniji izgled.

Svaki je razred svojim znanjem, radom i trudom pridonio uspješnom obilježavanju Mjeseca hrvatskoga jezika.

          učiteljica hrvatskoga jezika Vesna Funda Štefanek,

       Područna škola Josipa Jedvaja Vrbno

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Hrvatski jezik - jezik naše pismenosti, kulture i identiteta
Autor: Berislav Njegovec, 19. 3. 2014.

      Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje ove je godine pokrenuo posebnu manifestaciju - Mjesec hrvatskoga jezika kojom se nastoji istaknuti važnost očuvanja materinskoga jezika, svih njegovih narječja i dijalekata te upoznati javnost s bogatom hrvatskom jezičnom baštinom i sjajnom jezičnom poviješću.  Mi smo ga odlučili obilježiti nizom aktivnosti u našoj školi na satima hrvatskoga jezika, na satu razrednika te na satima literarno-recitatorske grupe, kako bismo naglasili važnost očuvanja temelja hrvatskoga nacionalnoga identiteta - našega materinskoga jezika.

Kao početak  Mjeseca hrvatskoga jezika uzet je Međunarodni dan materinskoga jezika 21. veljače, a završetak je 17. ožujka, dan objave Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskoga književnog jezika iz 1967. godine. Hrvatski je sabor 1997. godine utemeljio Dane hrvatskoga jezika koji traju od 11. do 17. ožujka.

Obilježavanje je započelo 21. veljače. Taj su dan obilježili zajednički - učenici 4.b i 5.c razreda. Sat hrvatskoga jezika održan je u informatičkoj učionici, a započet je gledanjem glazbenoga spota - Oda radosti (Ana Rucner).


Uživali smo u ljepotama naše domovine i opustili se uz zvuke prekrasne glazbe te komentirali viđeno. Razgovarali smo o doseljenju Hrvata u današnju domovinu, o pismima kojima su pisali, o jezicima kojima su govorili. Slijedio je kviz znanja u kojemu se učenici natjecali u poznavanju činjenica o hrvatskome jeziku - pravopisu, gramatici, ponešto o narječjima, govorima, književnicima, spomenicima pismenosti… Svi su učenici rado sudjelovali u kvizu te zajednički odgovorili na sva postavljena pitanja. Na kraju sata smo uživali u čitanju pjesama na književnomu jeziku i  narječjima, koje govore o hrvatskome jeziku. Učenici su ih prepisali krasopisom te uredili školski pano.

Na satima literarno-recitatorske grupe učenika viših razreda obilježili smo Dane hrvatskoga jezika nizom aktivnosti - rješavanjem kvizova, rebusa, križaljki, traženjem i ispravljanjem pogrešaka u zadanim tekstovima… U predvorju škole napravili smo izložbu pravopisa, rječnika, gramatika te knjiga o hrvatskomu jeziku iz naše referente zbirke.

Nastavili smo s obilježavanjem na satima hrvatskoga jezika čitanjem i interpretacijom pjesmama (npr. Hrvatski jezik Vladimira Nazora), sastavljanjem maloga rječnika u koji smo zapisali riječi u kojima treba razlikovati ije/je, č/ć, dž/đ, a   često ih koristimo, igrama glagoljicom, crtanjem lenti na kojima smo označavali godine i pisma naših najznačajnijih spomenika pismenosti, pisanjem i čitanjem tekstova na zavičajnomu govoru… Upotpunjujući pano svojim radovima, iz dana u dan izložba je dobivala svečaniji izgled.

Svaki je razred svojim znanjem, radom i trudom pridonio uspješnom obilježavanju Mjeseca hrvatskoga jezika.

          učiteljica hrvatskoga jezika Vesna Funda Štefanek,

       Područna škola Josipa Jedvaja Vrbno

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju